علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

تقدیم به پسرم

1391/12/20 12:28
نویسنده : علی کوچولو
228 بازدید
اشتراک گذاری

فــقـط “تــو” از لـب مـن شعـر میشوی !…
هــرکسـی لایق غـزل عـاشقـانه نیسـت !…

سلام نفسم

داشتم به این فکر میکردم که زندگی چقدر پیچیده ولی ساده است

زندگی در کنار تو برای ما یه زندگی دوباره است

زندگی یعنی اینکه تو بیایی و من و بدون دلیل ببوسی

زندگی یعنی ، وقتی که دراز می کشم می یایی و روی دستای من میخوابی

زندگی یعنی ،یهو چشمام رو باز میکنم می بینم که تو بغلم مثل فرشته ها خوابت برده

زندگی یعنی اینکه می شینی پای تلویزیون و کارتون نگاه میکنی و منم مشتاقانه به تو نگاه میکنم

زندگی یعنی تو وقتی که تو خونه بدو بدو میکنی،دستمو میگیری تا باهم بازی کنیم

زندگی یعنی ، وقتی یه آهنگ شاد پخش میشه سریع پا مشی و نای نای میکنی

 

زندگی یعنی ، وقتی که قاشق قاشق غذا رو می زارم تو دهنت تا بخوری و من لذت ببرم

زندگی یعنی ، وقتی که من آماده میشم برم جایی دستت رو می ندازی گردنم و بوسم میکنی و من نمی دونم باید چیکار کنم

زندگی یعنی تو عشق تو وجود تو خنده های تو بازیهای تو شیرین زبونیهای تو و خیلی خیلی چیزهای دیگه که واقعا نمی تونم بنویسم

 زندگی یعنی من، زندگی یعنی تو، زندگی یعنی ما، و یکی گشتن با همه ی آنچه که هست، مثل دریا با رود، مثل آتش با دود، و خدا را دیدن، واز او پرسیدن، راز این عشق که میسوزاند، همه ی هستی ما را هر دم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)