علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

شیطنت های علی کوچولو

1391/12/20 11:08
نویسنده : علی کوچولو
143 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی فضول شدم دوست دارم به همه چیز دست بزنم البته از وقتی که راه افتادم ولی هر چی بزرگتر میشم بیشتر ، مثلا مامانیم که غذا درست میکنه من کابینتو خالی میکنم یا میرم روی اوپن آشپزخونه میشینم خاکهای گلدونا رو خالی میکنم ، لبه گاز می ایستم و دست به گاز میزنم ، شعله های گاز و کم و زیاد میکنم و.... خلاصه مامانم میگه خونه رو از دست تو خالی کردم ولی من دیگه پسرم باید کنجکاوی کنم . خواهرم درب اتاقشو میبنده چون غافل بشه من کمداشو خالی میکنم من هر وقت مریم درس میخونه دوست دارم کتابهای مریمو داشته باشم کتاب دیگه ای رو دوست ندارم ولی اون اینقدر مهربونه که کتابشو به من میده ولی خیلی مراقبه که من پاره نکنم . راستی من به ابزار بابام دست میزنم مامانیم برام یک جعبه ابزار خریده که دیگه دست نزنم ولی من واقعیشو دوست دارم ولی با چکشش اینقدر به سر مامانیم زدم که از دستم جمع میکنه وای به حال اینکه واقعیشو به من بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای مهرسا
20 اسفند 91 10:12
لحظه لحظه زندگیتون پر از شادی
همکار مامان علی جون
21 اسفند 91 7:28
سلام
تو رو خدا ازش یک کم بیشتر عکس بذار عزیزم-اما این همه شیطونی به قیافه مظلومش نمی خوره خدا حفظش کنه


سلام تشکر ممنونم از لطفتون
سحرناز
21 اسفند 91 12:47
سلام ماشاا... چه پسر ناز و كنجكاوي خدا براتون حفظش كنه



سلام تشکر ممنونم از لطفتون