علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

تولد 13 سالگی آبجی مریمم - 15 فروردین

1394/1/19 11:05
نویسنده : علی کوچولو
261 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

تولدت هزاران بار مبارک

نمیدونم چی بنویسم که احساس قلبیم را نسبت به تو عزیز دلم بازگو کرده باشم . این را بدان که عاشقانه دوستت دارم و خدا را بخاطر تو هدیه الهی هزاران بار شکر می کنم که مرا لایق داشتنت دانست. از آفریدگار بی همتا می خواهم که خود نگهدار تو باشد و تو را در پناه ذات اقدسش محفوظ بدارد از هر آنچه که برای تو خوب نیست و دانای مطلق بهتر میداند. و به تو ببخشد هر آنچه که آرزو داری و صلاح تو در آنست. دختر مهربانم خیلی دوستت دارم و تو را به دستان خدای خوب و مهربان می سپارم. عزیز دلم در پناه معبود بی همتا تا همیشه سلامت و شاد و موفق باشی و عمر طولانی با عزت و لذت داشته باشی انشاءا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)