علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

ماموریت طبس

1393/1/31 19:23
نویسنده : علی کوچولو
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم ، من با مامانیم ٢٨ و ٢٩ فروردین دو روزه رفتیم طبس البته تنها نبودیم همکارای

 مامانی هم بودند با بچه های گل شون ، خیلی خوش گذشت جاتون خالی ، خصوصا جای آبجی مریمم .

منم که زنده باشم تا جون داشتم فضولی کردم . البته نگفته بودم قبل سفر به طبس روی چرخم بودم و

شیرازه هم دستم بود از روی چرخ افتادم و شیرازه کوبیده شده توی دهنم ، باباییم منو سه دکتر برد

آخرش دکتر گفت خدا رو شکر پاره نشده که نیاز به جراحی باشه فقط زخم شده بود ولی خیلی اذیت

 بودم دکتر بهم خشک کننده داده و گفت مایعات و بستنی بخورم .الانم بد نیستم . ولی با این وجود کم

نذاشتم و حسابی شیطنت کردم البته خانم گلی ها که ٥ تا بودن همراه ما ، از بزرگ وکوچیکش کم

نذاشتند بهانه به ما پسرها بلنده ها .... راستی برای همتون دعا کردم خیلی خیلی .

 

 

دیهوک :‌برای صبحانه پیاده شدیم

 

بدو ورود به امامزاده  رفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
2 اردیبهشت 93 12:33
ماشاا... خدا علی کوچولو رو برای مامانو باباش و آبجی گلش حفظش کنه علی جون عکسات خیلی قشنگن و احسنت به مامان گلت که شکار لحظه ها کرده
علی کوچولو
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما خیلی خیلی لطف دارید