علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

15 فروردین تولد مریمی گل

1393/1/16 22:24
نویسنده : علی کوچولو
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 بیایید به احساس گل مریم پی ببریم . . .

 وقتی شبنمی بر روی گل مریم نازی مینشیند
مریم از طراوت شبنم که بر تنش نشسته عطرش را به طبیعت هدیه میکند
 و عاشق رهگذری که از انجا میگذرد
به ان احساس پی می برد و میداند که باید شبنم گونه بر تن مریم بارید و فدائی بود.
 احساس گل مریم  نوید عاشقیست من این احساس را به تو تقدیم میکنم و عطر مریم که یاد آور خاطره هاست را تقدیم میکنم به گلزار وجودت . . .

 سال 1381 سال اسب ،سال 1393 هم سال اسب ، 12 سال گذشت .  مریمی جون دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر سه بار
17 فروردین 93 9:04
بالاخره پیداتون کردم. نظر گذاشته بودید ولی آدرس وبتون اشتباه بود. پسر من هم نودیه. هنوز که حرف نمیزنه. خدا برات ببخشه
علی کوچولو
پاسخ
سلام شما لطف دارید بچه ها با هم فرق دارند ان شاالله به زودی زود حرف میزنه انقدر که از دستش کلافه بشی ....شوخی کردم خدابرای شما هم پسرتونو نگه داره عزیزم .