علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

وروجک مامانی

1393/2/7 9:33
نویسنده : علی کوچولو
177 بازدید
اشتراک گذاری

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم، نه خوشی ها را

 
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد

سلام ، ان شاءالله که حالتون خوبه منم بد نیستم خدا روشکر خوبم ولی هر چی بزرگتر میشم بلاتر

میشم دوست دارم همش شیطنت کنم مامانیم بهم میگه انرژی، من کارای جدیدی انجام میدم حدودا یک

ماهه هر کلمه ای که شما بگید و بخوای رو منم تکرار میکنم ساختمون سازیم که در حد عالی شده هر چی

که دلتون بخواد دوربین گرفته تا کنترل با لگوهام درست میکنم . ولی مرتب از روی مبل و میز و اوپن خودم

پرت میکنم میدونم خطرناکه ولی این کارو همش انجام میدم . خدا روشکر به مهدهم علاقه مند شدم خاله

زهرا رو خیلی دوست دارم و بهونه گیری نمیکنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)