علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

مریضی علی کوچولو

1392/9/28 13:03
نویسنده : علی کوچولو
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

مـثـل بـاران چـشـم هـایت دیــدنـی سـت

شهــر خــامــوش نـگـاهت دیـدنی سـت  

زِنــــدگـانـــی مـعــنــی لـبــخــنــد تــوسـت  

خـنـده هـایــت بـی نـهـایـت دیـدنـی سـت

سلام ، دوستای گلم من چند مدته پشت سر هم مریض میشم هنوز خوب نشده دوباره تب میکنم این قدر

خشک کننده خوردم که ضعیف شدم الان که چهار روزه تب شدید دارم و حالم خرابه ، اشتها هم ندارم . 

 مامانیم چون منو این جوری میبینه حال عکس گرفتن هم نداره برای  دعا کنید که زودتر خوب بشم .

ولی با همین حالم روز یکشنبه 24 آذر از طرف مهد آتلیه ما رو بردند با لباس محلی برای یلدا عکس گرفتند

آماده که شد براتون میزارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهره
28 آذر 92 13:28
سلام خوبى؟ وای خیلی سخته بچه مریض بشه، حمیدرضای منم وقتی واکسن دوماهگیشو زد بدجور مریض شد بعدش،سرماخورگی داشت،الآن شکرخداخوب شده.ایشأا.. علی آقا هم خوب میشن زود. فقط ی راهنمایی میخواستم ازت عزیزم، میشه بگی چطوری میتونم عکس بزارم تو وبلاگ؟حجم عکسا بالاست،باسایتای دیگه ک آپلود میکنم تو وبلاگ باسایزخیلى خیلی بزرگ اجرا میشه!میشه مرحله مرحله برام توضیح بدی؟ ممنون میشم
علی کوچولو
پاسخ
سلام اول معذرت میخوام که جوابتونو دیر دادم به علت مریضی پسرم و مشغله کاری فرصت نکردم ان شاء الله کوچولوی شما هم خوب بشه .عزیزم عکستونو توی محیط paint باز کن بعدش ctrl+w رو بزن پنجره ای که باز میشه horizontal و vertical رو 30 یا 25 یا 15 بر اساس حجم عکست بده. درست میشه
مامان علی
1 دی 92 12:51
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
علی کوچولو
پاسخ
ممنونم آرزوهای خوب برای شما دارم
مامان علی
4 دی 92 9:01
عکسای قشنگی از پسرت تو وب گذاشتی نکنه طفلی را چشم زدن حتما حتما براش سپند دود کن و هم صدقه بنداز انشاالله هر چه زودتر خوب بشه
علی کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارید خدا روشکر بعد دو هفته الان بهتره .