علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

علی و لپ تاپ

1392/6/31 9:31
نویسنده : علی کوچولو
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم شاید بگید چه عصبانی فیلم نگاه میکنم چون من از روزی که دیگه شیر مادر نمیخورم

زیاد حوصله ندارم همش میرم پیش مامانیم بهش میگم مامانم ، مامانم میدونم با این کارم اونم ناراحت میشه

ولی منم همش التماس میکنم شاید به من شیر بده حالا که دو روز مونده به تولدم این قدر سرما خوردم که

تب شدید کردم باباییم منو برد دکتر ، دکتر گفت گلوم عفونت کرده به من پنی سیلین زدند.آمپول که توی 6

ماهگیم که همینطوری تب کرده بودم زدند ولی اولین پنی سیلینی بود .دعا کنید برای تولدم بهتر بشم .

دوستتون دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
1 مهر 92 11:57
سلام علي جون
امدم تولدت رو تبريك بهم اميدوارم حالت بهتر شده باشه
شما بچه ها چقدر زود بزرگ مي شين
اميدوارم هميشه شادو سرحال باشي


تولدت مبارككككككككككككك

سلام ممنون از لطفتون