علی جون علی جون ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

جوانمرد کوچک

خوابیدم بیدارم نکنید

1391/12/16 11:51
نویسنده : علی کوچولو
188 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوب من ، الان من دیگه ١٦ ماهم خودم براتون اتفاقاتی که می افته تعریف میکنم باشه ؟من از ٩ ماهگی راه میرم الانم یک وروجک شدم که خواهرم مریم همش ازدستم ناراحت میشه ولی میدونم اون خیلی منو دوست داره چون غذامو اون میده کارهای شخصی دگیم اون کمک مامانیم میکنه آخه اون جوجوی مامانمه .چند تا عکس براتون تا قبل یک سالگیم میذارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدیه جووووووووووووووون
30 آذر 91 10:51
سلام خوش اومدین امیدوارم که خاطرات خوب و خوشی را ثبت کنین پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .